کد مطلب: 30480
  تاریخ انتشار:  1403/03/13 - 13:43


نظر رئیس سازمان منابع طبیعی درباره برخورد با تخلفات

همه همکاران در سراسر کشور موظف هستند وقوع هرگونه تخلفی را به مبادی نظارتی در سازمان گزارش بدهند حتی اگر این تخلف از سوی نزدیکان و بستگان مدیران عالی سازمان و شخص بنده باشد.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه هر اقدامی در سازمان منابع طبیعی باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت پذیرد، گفت: همه همکاران در سراسر کشور موظف هستند وقوع هرگونه تخلفی را به مبادی نظارتی در سازمان گزارش بدهند حتی اگر این تخلف از سوی نزدیکان و بستگان مدیران عالی سازمان و شخص بنده باشد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)
، عباسعلی نوبخت در هفتاد و هشتمین جلسه وبیناری با حضور مدیران ستادی و مدیران کل استان ها با تاکید بر حفاظت از منابع طبیعی گفت: در شرایط کنونی کشور شاید برخی افراد با دستاویز قراردادن عناوینی همچون سرمایه‌گذاری، چشم طمع به منابع طبیعی را داشته باشند و به دنبال زمین‌خواری، کوه‌خواری و معدن‌خواری باشند.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه هر اقدامی در سازمان منابع طبیعی می‌بایست در چارچوب قوانین و مقررات صورت پذیرد بر هوشیاری کارکنان در حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: همه همکاران در سراسر کشور موظف هستند وقوع هرگونه تخلفی را به مبادی نظارتی در سازمان گزارش بدهند حتی اگر این تخلف از سوی نزدیکان و بستگان مدیران عالی سازمان و شخص بنده باشد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی جهت پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی به برخورد قاطع و جدی با متخلفان به عنوان وظیفه خطیر تمامی همکاران اشاره کرد و گفت: اولین اقدام در مواجهه با تخلفات، تشکیل پرونده و تحویل فوری متخلف به مقام قضایی و پس از آن اطلاع دادن به اینجانب است.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اشاره به بارندگی های خوب بهاری، مراتع را از منظر تولید علوفه، غنی و قابل توجه دانسته و شرایط را به گونه ای اعلام کرد که استعداد وقوع آتش سوزی در بسیاری از مناطق وجود دارد و نیازمند آمادگی مدیران کل برای مواجهه با حریق احتمالی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری نوبخت با تاکید به مدیران کل استان‌ها به‌ویژه استان‌های زاگرسی گفت: هماهنگی لازم با مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های مرتبط به خصوص سازمان جهاد کشاورزی استان داشته و با برقراری گشت و مراقبت با تیم‌های شبانه روزی و آماده نگه داشتن امکانات و بازدید مرتب و مستمر از آمادگی مواجهه با آتش‌سوزی احتمالی در عرصه برخوردار باشند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب