کد مطلب: 28240
  تاریخ انتشار:  1403/01/01 - 12:21


رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نوروز۱۴۰۳ را تبریک گفت

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی عید نوروز را به مردم ایران تبریک و تهنیت گفت.

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی عید نوروز را به مردم ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، در متن پیام تبریک علی سلاجقه، به مناسبت عید نوروز و آغاز رستاخیز طبیعت آمده است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

آغاز بهار و عید نوروز بزرگترین نشانه و آیه الهی از تداوم چرخه مرگ و حیات در جهان است که ایرانیان از دیرباز آن را ارج نهاده و جشن می‌گیرند. اینجانب نو شدن طبیعت و آغاز سال جدید را محضر رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهور و مردم شریف ایران عزیز و خانواده بزرگ محیط زیست کشور که در خط مقدم پاسداری از طبیعت قرار دارند، تهنیت و شادباش می‌گویم و سالی سرشار از سلامتی‌ و بهروزی‌ همراه‌ با امنیت پایدار، اقتصادی پویا و محیط زیستی سالم از درگاه رحمت لایزال الهی مسئلت دارم.

بهار، این ودیعه الهی و رستاخیز دوباره طبیعت، طراوت و تازگی را در این سرزمین مقدس به ارمغان می‌آورد. اکنون به برکت خون پاک شهیدان‌ من جمله شهیدان شفیق محیط زیست، درخت انقلاب شکوهمند اسلامی تنومند گشته و به پاس ایستادگی و مقاومت مثال‌زدنی‌ مردم عزیز ایران روزبه‌روز در عرصه‌های مختلف در حال رشد و شکوفایی هرچه بیشتر است.

با توجه به اینکه سازمان حفاظت محیط زیست در سال گذشته تمامی توان و همت خود را برای پیشبرد اهداف شعار «مهار تورم و رشد تولید» به کار بست، شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری را برای سال پیش رو در خصوص لزوم تقویت اقتصاد کشور در شرایط فعلی بسیار میمون، مبارک و با اهمیت فرض می دارد و از همه مردم به ویژه همکاران عزیزم در خانواده بزرگ محیط زیست کشورو همه مسئولان به ویژه خدمتگزاران مردم در «دولت مردمی» با روحیه جهادی و همت دو چندان می‌خواهد تا همه ظرفیت‌ها را در راستای خدمت بیش از پیش به کار ببندند و در وضعیت فعلی محیط زیست کشور که به علت تغییرات اقلیمی و توسعه نامتوازن در اغلب شاخصه‌ها شرایط در آستانه ها قرار دارد، با تکیه بر آموزه‌های دینی، فرهنگی و ملی و همچنین با استمداد از قانون به عنوان فصل الخطاب بتوان محیط زیستی سالم در کنار توسعه پایدار را برای آینده این آب و خاک به یادگار گذاشت. به‌امید سربلندی ایران عزیز اسلامی»

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری