کد مطلب: 26402
  تاریخ انتشار:  1402/05/23 - 10:24


انجام ۸۲۱ هکتار جنگلکاری در استان تهران

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از کاشت ۸۲۱ هکتار جنگلکاری ؛ از ابتدای سال جاری تا کنون دراین استان خبر داد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از کاشت ۸۲۱ هکتار جنگلکاری ؛ از ابتدای سال جاری تا کنون دراین استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، رضا بیانی با بیان اینکه جنگلکاری‌ها  در قالب ۱۰ قرارداد به  دو  صورت جنگلکاری بیابانی  وجنگلکاری در ارتفاعات استان تهران انجام پذیرفته است، گفت: اداره کل منابع طبیعی استان تهران  هفت قرارداد نیز جهت مراقبت و نگهداری از جنگل‌های سنواتی در استان تهران با پیمانکاران منعقد کرده که درحال انجام است.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه یکی از اهداف کاشت جنگل‌های بیابانی جلوگیری از ایجاد گرد و غبار است، اظهارکرد: بیشتر جنگل‌های بیابانی در کانون گردوغبار این استان واقع شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در ادامه  با اشاره به اینکه استان تهران دارای دونهالستان فعال در شهرستان های ملارد و دماوند است، گفت:  این نهالستان‌ها با قرارداد تولید نهال در اختیار پیمانکار قرار گرفته و نهالستان دماوند در حال تولید نهال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران بیانی در پایان گفت: تاکنون نزدیک به ۶۰ درصد تعهد جنگلکاری استان به‌صورت دولتی در قالب طرح کاشت یک میلیارد نهال انجام شده است که تا پایان امسال به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار منابع طبیعی و آب