کد مطلب: 1414
  تاریخ انتشار:  1393/05/07 - 23:08


پاسخ مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری به حاشیه‌های مطرح شده در خصوص جابجاییش + صوت

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری به حاشیه‌های مطرح شده در خصوص جابجایی خود پاسخ داد.
download سعید یوسف‌پور

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری به حاشیه‌های مطرح شده در خصوص جابجایی خود پاسخ داد.
دکتر سعید یوسف‌پور شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، در این خصوص گفت: طی این چند وقت مباحثی در خصوص پروژه‌های عمرانی و فشارهایی مطرح شده که قبلا هم بوده و مربوط به دولت قبل هم بوده است؛ اما طی یکسال گذشته علی‌رغم فضایی که وجود داشته خصوصا در خصوص پروژه‌های انتقال آب بین حوضه‌ای و سدسازی خانم دکتر ابتکار حمایت بسیار خوبی از بنده داشته‌اند و کمک کردند با وجود فشارهایی که از سوی مجموعه استانداری و خارج از آن برای جابجایی من بوده مقاومت کردند.
وی افزود: بنده خودم را یک سرباز نظام و محیط بان می‌دانم که هر نقطه‌ای که دستور بدهند اطاعت امر کرده و در خدمت محیط زیست هستم.
یوسف‌پور با اشاره به این که چه در گذشته و چه حال حاضر نیتم کمک به محیط زیست کشور است تاکید کرد: باید فضای موجود تلطیف شود و بیشتر سمت و سوی سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به سمت حفظ محیط زیست باشد و بنده نیز قطعا هرجایی باشم همین رویکرد موجود را در همان جا خواهم داشت.
وی تصریح کرد: یک سری مباحثی مطرح شد و دوستان دغدغه‌هایی را مطرح کردند در بحث فشارهای سیاسی که به نظر می‌رسد صحبتی که شد به شکل دیگری باید مطرح می‌شد.
یوسف‌پور گفت: در حال حاضر هم خانم دکتر ابتکار بهترین گزینه برای اداره محیط زیست کشور هستند و همه باید به مجموعه دولت و خانم ابتکار کمک کنیم تا فضایی که ایجاد شده و جایگاهی که محیط زیست نسبت به قبل پیدا کرده است ارتقا یابد و همه دست به دست هم دهیم و چالش‌های عدیده‌ای که در محیط زیست در حوزه‌های مختلف مانند صید و شکار، آلاینده‌ها، ریزگردها، بیابان‌زایی، منابع آب، زوال گونه‌های جنگلی و مرتعی اتفاقاتی در کشور رخ داده است را از پیش رو برداریم.
وی تاکید کرد: رویکردی که دولت پیش گرفته رویکرد بسیار خوبی است. نگاه مثبت شخص رییس جمهوری - دکتر روحانی و انتخاب خوبشان دکتر ابتکار و نگاهی که دکتر ابتکار دارد. همه افرادی که دلسوز و دغدغه‌مند حفظ محیط زیست هستند هر کس در جایگاه خودش و هرچه در توان دارد باید بکار گیرد تا مسیری که انتخاب شده به سرمنزل مقصود برسد.
یوسف‌پور خاطرنشان کرد: دوستان دیگری که دلسوز محیط زیست هستند و هدفشان خدمت به محیط زیست کشور است باید کمک کنند که این مسیر طی شود.
وی به مباحث مطرح شده در خصوص جابجاییش اشاره کرد و گفت: جابجایی در هر سطحی اتفاق می‌افتد و چیز دور از ذهن و غیرطبیعی نیست. خانم دکتر هم به من لطف داشته و حمایت لازم را داشتند و از این پس هم لطف خواهند داشت. لذا همه باید تلاش کنیم فارغ از حاشیه‌ها به حفظ محیط زیست کشور کمک کنیم.
یوسف‌پور ادامه داد: جابجایی‌ها همیشه وجود دارد و آنچه به مصلحت سازمان است باید گردن نهیم و مصالح سازمانی را بپذیریم و بنده هم تبعیت می‌کنم.
وی در پایان در خصوص پست جدیدش گفت: قرار است به یکی از استان‌های همجوار به عنوان معاون مدیرکل در خدمت دوستان باشیم.
انتهای پیام

پاسخ مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری به حاشیه‌های مطرح شده در خصوص جابجاییش + صوت ( )

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی