کد مطلب: 964
  تاریخ انتشار:  1392/09/26 - 11:48


در آستانه اربعین حسینی انجام می شود:

بهسازی فضاهای باز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

فضاهای آزادشده به سرعت تسطیح و بهسازی می شود تا زمینه آلودگی زیست محیطی ایجاد نشود.
download حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 تهران از زیرسازی و آسفالت فضاهای باز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در این منطقه خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، ابراهیم بابازاده با اشاره به حضور خیل عظیم هم میهنان و شهروندان تهرانی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همزمان با اربعین حسینی، گفت: به منظور توسعه فضاهای پارکینگ و زیباسازی محوطه‌های باز اطراف حرم، زیرسازی و آسفالت 45 هزار مترمربع از این فضاها واقع در ضلع جنوب و شرق آغاز شده است.
بابازاده به طرح ساماندهی و توسعه بافت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز اشاره کرد و افزود: پس از تملک املاک معارض با این طرح، که در محله نفرآباد و ضلع شرق حرم در حال انجام است، به منظور استفاده بهینه از فضا توسط شهروندان و ساماندهی منظر شهری، فضاهای آزادشده به سرعت تسطیح و بهسازی می شود تا زمینه آلودگی زیست محیطی ایجاد نشود.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 در ادامه به اقدامات عمرانی مدیریت شهری در محدوده حریم و روستاهای تحت پوشش این منطقه که در ناحیه 7 واقع شده است نیز اشاره کرد و اظهار داشت: احداث نهر در محله های نظامی و فیروزآباد، بهسازی زمین بازی در روستای طالب آباد و قاسم آباد، روکش آسفالت معابر روستای قلعه نو و جدول بندی معابر روستای طالب آباد از اقدامات عمرانی این معاونت در هفته اخیر بوده است.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار گردشگری و میراث