کد مطلب: 28266
  تاریخ انتشار:  1403/01/08 - 10:27


پایش ۳۸۲ نمونه سوخت در کشور

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰۰۰ دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور مورد پایش قرار گرفت.

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰۰۰ دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور مورد پایش قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، احمد طاهری درباره اقدامات این دفتر در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: با توجه به نقشی که سوخت غیراستاندارد در افزایش آلودگی هوا دارد، بخش مهمی از وظایف ما درخصوص پایش سوخت است که در این راستا ۲۴۹ نمونه نفت گاز، ۱۲۰ نمونه بنزین و ۱۳ نمونه مازوت را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: درخصوص وظیفه‌ای که بابت آلایندگی ناشی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بر عهده داریم هم بازدید و پایش عملکرد ۶۱۶۴ مورد دستگاه‌های بی‌خطرساز مراکز درمانی و بیمارستانی انجام شده همچنین ۱۲۰۵ مورد نیز پایش آلودگی خاک را داشته‌ایم.

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از همکاری در بررسی گزارش پروژه‌های مشمول ارزیابی از منظر پایش خبر داد و گفت: در این راستا مطالعه بررسی و اعلام نظرات در خصوص ۱۶۰ طرح مشمول ارزیابی اثرات محیط زیستی از منظر ملاحظات پایشی و شرکت در کمیته‌های فنی و ارزیابی مرتبط انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، طاهری خاطرنشان کرد: بخش دیگری از کار ما همکاری در اجرای پایش پسماندهای مشمول کنوانسیون بازل بود که بررسی کمی نتایج آنالیزهای پسماندهای مشمول این کنوانسیون جهت صادرات و کنترل انتقالات به تعداد ۱۹۰ محموله صورت گرفت.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری